hits counter
 
 

Tényleg gazdasági válság, pénzügyi válság van?

Ha csupán a TV-t és az újságokat figyeli, akkor minden bizonnyal azt gondolhatja, hogy mindez igaz!

Tudja, hogy mit kell tényleg tennie, amikor válság van?

Egy nagyon fontos tevékenységet kell tenni és ez a MARKETING!

Nézzük meg egy kicsit részletesebben, mit tesz egy átlag vállalkozó, egy átlag cégtulajdonos, amitől ténylegesen válságba fog kerülni és hamar le is húzhatja a rolót!

Azt hallja és látja, hogy gazdasági válság van, és ekkor vissza kell fogni a kiadásokat, és szűkebbre kell húzni a nadrágszíjat. Ez igaz is, a felesleges kiadásokkal tényleg spórolnunk kell, de ha csupán a spórolásra figyelünk, akkor tényleg csődbe fogunk menni.

Pénzügyi válság esetén mi történik pontosan?

A piaci résztvevők közt a vevők mennyisége lecsökken, de kezdetben az eladók száma nem csökken le. Nem tudunk annyi árut vagy szolgáltatást eladni, mint korábban. Tehát elkezdünk takarékoskodni, és visszafogjuk a marketinget is, ami a lehető legnagyobb hiba ilyen esetben. Ha kevesebb a vevő, akkor TÖBB, jóval TÖBB marketingre lesz szükségünk.
Ha visszafogjuk a marketinget, akkor még kevésbé leszünk képesek elérni az eleve lecsökkent számú vevőt.
Ezt ahhoz lehetne hasonlítani, mint amikor elmegyünk egy piacra, és ott az összes kofa az áruját nem teszi ki a standra, hanem a pult alatt tartja és ott áll előtte. A vevők, ha kis számban is de ott vannak és nézelődnek, és nem találnak sehol sem árut. Jön egy leleményes kofa és kiteszi az összes árúját és elkezdi még oda is hívni a vevőket. Vajon kitől fognak venni? Tőle, a többiek pedig hoppon maradnak.
Ha úgy érzi magáról, hogy jelen pillanatban is a válság áldozata, akkor Ön rejtegeti az áruját, és nem marketingezik, nem hirdet keményen! Ha esetleg mégis hirdet, akkor nem valószínű, hogy a megfelelő helyen teszi ezt.

Amikor marketinget vagy hirdetést folytatunk. Két módon tehetjük: szórjuk ki mindenhová (TV hirdetés, újsághirdetés, szórólap, stb.) és reménykedünk abban, hogy majdcsak ráakadnak a vevőink. Igen, lehet így is hirdetni, csak ez nem célzott reklám, alacsony hatékonyságú és elég sokba kerül.

Válság idején a nyerő marketing megközelítés!
Adjunk el annak, aki venni akar! Túl egyszerűen hangzik! Pedig lehetséges, sokkal könnyebb annak eladni, aki venni akar, mint arra tukmálni, aki nem akar venni.

Hogyan lehet gazdasági válság, vagy pénzügyi válság idején is megtalálni azt, aki venni akar?

A megoldás az Internet! Használjunk célzott hirdetéseket, célzott reklámot az interneten és fókuszáljunk azokra, akik ténylegesen venni akarnak abból, amit mi kínálunk ráadásul, MOST akarnak venni!

Mi kell ehhez?
  • Egy vagy több működőképes és hatékony honlap!
  • Megfelelően megírt szöveg a weboldalunkra és nem az, hogy üdvözöljük a honlapunkon, mert sajnos ez nem sok mindenkit érdekel!
  • Folyamatosan sok célzott látogató a honlapunkon, akiket érdelek a termékünk vagy szolgáltatásunk.

Mi mindhárom ponton tudunk tenni Önért valamit! Kattintson ide és kerüljön velünk kapcsolatba!


KapcsolatGoogle AdWords HirdetésGoogle AdWordsHonlapkészítésAdatvédelmi nyilatkozatOldaltérkép
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.