hits counter
 
 

Google hirdetés akár FÉLÁRON, vagy sokkal olcsóbban!

Ha ön még csak most ismerketik az Adwords hirdetésekkel, akkor kattintson ide és olvassa el ezt az oldalt!
 
A Google nem igazán árulja el nekünk, hogyan fizessünk neki alacsony árat:
Félpénzt, vagy még annyit se a hirdetések után!
Mi nap mint nap, olcsón hirdetünk magunknak, és az ügyfeleinknek. Nézze végig figyelmesen ezt az oldalt!

Az AdWords hirdetéseket használók túlnyomó többsége sajnálatos módon nem rendelkezik elegendő ismerettel a Google hirdetések megfelelő beállításához, ezért tapasztalataink alapján az optimális beállításokhoz képest legtöbben 50-300%-al többet fizetnek minden egyes kattintás után a Google-nak, mint szükséges lenne! Nézze meg az alábbi két képet, ahol ez jól látható!

Kattintson rá az egyes képekre a nagyításhoz!

Mielőtt az Ügyfél találkozott velünk:
google hirdetés rosszul beállítva


Miután elvégeztük a helyes beállításokat!
google hirdetés jól beállítva

Az AdWords hirdetés megfelelő beállítása az ügyfelünknek már a következő hónapban több mint 50%-os megtakarítást eredményezett!


A fenti két képen egy konkrét ügyfél adatai láthatók (név nélkül): egy nyelviskola tulajdonosa megkért, hogy nézzek rá az AdWords beállításaira. Miután beléptem az oldalra az egyik legalapvetőbb hibát láttam azonnal, ezt a hibát a hirdetők nagytöbbsége elköveti. Csupán emiatt a hiba miatt szokott a kattintások ára jelentősen megnövekedni. Egy teljesen új kampányt indítottam el és hibákat kijavítottam, a korábbi hirdetési kampányt leállítottam. Ez azért volt hasznos, mert az ügyfelem így a következő hónap végén magától láthatta, hogy nézett ki a beállítások előtt a kattintások után fizetendő összeg és mi lett a beállítások után az eredmény.

A fenti két képen Ön is láthatja az ügyfél által beállított Google hirdetések költségét, valamint az általunk által beállított Google hirdetések költségét. Ez elég megdöbbentő változást eredményezett!

Az ügyfél beállításai mellett egy kattintás átlagosan 86 forint 94 fillérbe került!
Egy kis Google AdWords hirdetés optimalizálás után a fenti kattintások után fizetett összeg átlagosan 38 forint 9 fillérre csökkent.

A Google hirdetés megfelelő beállítása ezt eredményezte, hogy kevesebb mint a felére csökkent a hirdetés ára, vagy másképp szemlélve, több mint a duplája volt a látogatók száma a honlapján ugyanolyan havi hirdetési költségek mellett. A példában szereplő ügyfélnek már a beállítást követő hónapban azonnal megtérült a Google hirdetés beállításának költsége. Azóta is élvezi ennek az előnyet.

Egy másik ügyfelünk esetében a következő eredményeket értük el az AdWords-ben!

Kattintson rá az egyes képekre a nagyításhoz!

Mielőtt az Ügyfél találkozott velünk:


Miután elvégeztük a helyes Google AdWords beállításokat!

A terület teljesen különböző, parkettagyártással és kereskedéssel foglalkozik. Mikor először kerültünk vele kapcsolatba, elmesélte, hogy már több mint egy éve próbálkozik a Google AdWords hirdetésekkel és szerinte nagyon drága, és szerette volna, ha le tudjuk vinni neki a kattintások után fizetendő összeget. Ilyenkor első lépésben mindig meg szoktam kérni az ügyfelet, hogy had nézzem meg az AdWords számláját, milyen beállításokat használ a hirdetései esetén. Megnéztem, azonnal azt tudtam neki mondani, hogy 50%-os megtakarítást azt szerintem el tudok érni. Magamban gondoltam, hogy ennél jóval több is össze fog jönni, de ezt majd későbbre tartogattam. Legtöbb ügyfelemnek ugyanis elsőre nem lenne hihető, hogy mindössze néhány beállítás módosítása ennél nagyobb eredményt tudna okozni, pedig sokszor tud!

Az eredmények magukért beszélnek, az ügyfél beállításaival az egy kattintásra eső átlagos összeg 53,24 forint volt. Miután elvégeztük a beállításokat Google Adwords hirdetési kampányában és módosítottunk a hirdetésein az egy kattintás után fizetendő átlagos összeg leesett 28,77 forintra. Ennek az ügyfél nagyon megörült, de ami ennél még fontosabb volt az, hogy a telefonja elkezdett csörögni. Pontosabban a hirdetések következtében érdeklődők hívták fel nap, mint nap és ezeknek a nagy része el is ment hozzájuk vásárolni. Az ő nagy előnyük az, hogy ténylegesen gyártanak parkettát, tehát kedvező árat tudnak adni, és a parketta minősége nagyon jó!

Egy fontos dolog, hogy a fenti beállításokat egy alkalommal végeztük el és csupán egy egyszeri díja volt a szolgáltatásnak, nem járt semmilyen további havi költségekkel - ellenben más hasonló szolgáltatókkal.

Tényleg vannak olyan szolgáltatók, (a nyelviskola tulajdonos ügyfelemet is felkereste egy ilyen mielőtt velünk kapcsolatba került volna) akik komoly akár havi 20-50 ezer forintos fenntartási díjat kérnek az efféle AdWords kampányok beállítása és állítólagos menedzselése után. Tapasztalataim alapján azt mondom, hogy ez az esetek túlnyomó részében mindössze az ügyfelek átverése. Az előző két példában említett ügyfél beállításait nem kellett folyamatosan módosítani, és ezért nem is kellett elkérni semmilyen további úgymond havi karbantartási díjat!

Nem mondom, hogy soha nincs folyamatos figyelemre szükség! Vannak esetek, például egy nagy webáruház esetén, ahol akár több ezer terméket hirdetünk párhuzamosan, ott nyilván szükség van folyamatos felügyeletre, de egyéb esetekben nagyon ritkán!
Ne dőljön be az olyan Google AdWords hirdetésmenedzselő cégeknek, akik indokolatlanul magas havidíjakat akarnak kérni azért a munkáért, amit legtöbb esetben el sem végeznek!

Vannak esetek, amikor a fenti két példában említettnél még nagyobb eredményeket is el tudunk érni, viszont ez már nem csak néhány beállítás megváltoztatásán múlik! A komolyabb beavatkozások alkalmával szükség van több hirdetésváltozat párhuzamos tesztelésére, hogy meg tudjuk állapítani melyik a hatékonyabb, speciális kulcsszó beállításokra, és ami ezeknél még jóval nagyobb munkát igényel azoknak az oldalaknak a pontos átalakításával, és új oldalak megírásával, ahová a látogató a hirdetésen való kattintás után megérkezik.
Azt az oldalt, ahová a látogató érkezik a hirdetésre kattintás után, angolul úgy nevezik, hogy landing page (érkezési oldal). Az egyik legtipikusabb és legégbekiáltóbb hiba, ha Ön több 10 vagy több 100 szóra hirdet, és az összes látogatót a honlapjának a kezdőoldalára irányítja. Ez egy nagyon nagy hiba! Ha ez a helyzet Önnél, akkor ez sokba fog kerülni Önnek vagy már sokba került eddig is. Elsőként nézze meg ezt a Google AdWords beállításai közt és javítsa ki, amennyiben szükséges.

Most csupán egy hibát emeltem ki a sok közül mert több tucat hasonlót is el lehet véteni, és az nekünk mindig egy kicsit több és több pénzünkbe kerül. A Google szereti, ha jól vannak beállítva a hirdetéseink, és ezt szereti jutalmazni olyan módon, hogy kevesebb pénzt kér a kattintások után tőlünk.

Amennyiben azt akarja, hogy mielőbb elvégezzük a szükséges beállításokat a Google hirdetéseivel kapcsolatosan, vegye fel velünk a kapcsolatot most, az alábbi nyomtatvány kitöltésével és elküldésével!

MLM oldalakkal kapcsolatban NEM tudok segíteni a hirdetések optimalizálásában!

Név:
Mobiltelefon:
Vezetékes Telefon:
Email:
Skype neve:
Cégnév:
Weboldala:
Havi AdWords költségkerete:
AdWords Ügyfélazonosító:
(10 jegyű szám, kattintson a linkre!)
Mióta használja az Adwords hirdetést?
Kitől / honnan hallott rólunk?
Üzenet:




       Üdvözlettel:

aláírás

        Domonkos Árpád
        Tel: +36 (30) 965-8425



KapcsolatIgényfelmérőGoogle AdWords HirdetésGoogle AdWordsHonlapkészítésOldaltérkép