hits counter
 
 


Online Marketing Tanácsadás ahol tényleg csak az eredény számít!

online marketing tanácsadás keresőoptimalizálás használatával

A fenti képen egy új honlap elindítása, és keresőoptimalizálása utáni eredményeket láthatja 3 hónap elteltével. Az összes látogató MIND a keresőkből és ingyen érkezik a honlapra. Minden egyes nap kb. 300, nagyrészben új látogató!

Amikor online marketingről beszélünk, azon belül is a tanácsadásról, akkor a legfontosabb, hogy legyenek eredmények! Mi elérjük az EREDMÉNYEKET.

Természetesen csak egy tanácsadás nem garantálja automatikusan az eredményeket. Még akkor sem, ha mi mindent megteszünk azért, hogy sikeres legyen, miért? Mert ott van Ön is a másik oldalon és meg kell valósítani az online marketing tanácsadás közben leírt, videóra vett tudást, át kell ültetni a gyakorlatba. Épp ezért minden ügyfelünknek más és más marketing megközelítést ajánlunk. Általában 4 lehetőség közül szoktak választani a partnereink:
  1. Végezzünk el minden online marketinggel kapcsolatos teendőt mi.

  2. Tanácsadást adunk, és bizonyos feladatokat mi végzünk el.

  3. Tanácsadást adunk, és mindent Ön végez el, de van egy rendszeres ellenőrzés, ahol megnézzük, mi történt, mit alkalmazott jól az átadott tudásból, és korrigáljuk a hibákat.

  4. Csak tanácsadást adunk, és nincs további ellenőrzés az elvégzett lépéseken.
Melyik fajta tanácsadás a legjobb az Ön számára?

Ez annak a függvénye, hogy Ön mennyire akar a tényleges munkafolyamatokban aktívan részt venni, mennyi ideje van megtanulni és alkalmazni az átadott online marketing ismereteket. Valamint annak is függvénye, hogy mennyire szeretné a tanácsadás költségeit alacsonyan tartani.
  • Amennyiben Ön személyesen a lehető legkevesebbet tud vagy szeretne a cége online marketing tevékenységével foglalkozni, akkor kétségkívül a fenti első pontban ismertetett megoldást ajánljuk Önnek.
  • A tapasztalatok alapján leghatékonyabb módja az Online Marketing Tanácsadásnak a fenti 2. vagy 3. pontban vázolt tanácsadás. Mivel ekkor a szükséges elméleti tudást átadjuk, és mindketten részt veszünk a megvalósításban. Ön így profitálhat a legtöbbet, mert pontosan fogja látni, hogy mit, miért teszünk, és látni fogja az elvégzett lépéseknek a mérhető eredményeit is.
  • Ha Ön a lehető legolcsóbban szeretne online marketing tanácsadást kapni, akkor a fenti 4-es megoldás lehet a legmegfelelőbb. Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, mintha megvenne egy könyvet, vagy egy tanagyagot és elolvasná, áttanulmányozná, majd alkalmazná. Nyilván ez a legköltségkímélőbb megoldás! Annyiban más itt a megközelítés, hogy nem egy általános tanácsadást kap, tehát nem egy könyvet olvas, hanem pontosan az Ön cégére, az Ön tevékenységére van kidolgozva a képzés. Képzelje el ezt úgy, hogy kap egy 1-2 órás videót, ami pontosan az Önt érdeklő feladatokat mutatja be meglehetős részletességgel, majd ezt alkalmazza.

Miből áll egy ilyen Online Marketing Tanácsadás?

  • Egy személyes vagy Interneten keresztül történő alapos felméréssel. Ilyenkor átnézzük, hogy jelen pillanatban milyen Internet marketing tevékenységek zajlanak az Ön cégében vagy tevékenységében, és átbeszéljük ezek jelen hatékonyságát. Lehetséges, hogy Ön még semmilyen Online Marketing tevékenységet nem folytat, nincs még honlapja sem. Ez nem jelent problémát, sőt sok esetben akár még előnyt is jelenthet olyan honlapokhoz képest, ahol nem teljesen hozzáértő személyek bizonyos fontos lépéseket már rosszul végeztek el.
  • Miután már képben vagyunk az Ön tevékenységével és látjuk az igényeket is, kidolgozzuk az Online Marketing Tanácsadás lépéseit fenti 4 lehetőség közül azt választva, amelyik a legmegfelelőbb az adott helyzetben.

Mely tevékenységek tartozhatnak bele egy Online Marketing Tanácsadásba?

  • Honlapkészítés, weboldalkészítés
  • Látogatottságnövelés
  • Látogatottságmérés és elemzés
  • Bevétel és online profitnövelés
A látogatottságnövelés általában 3 főbb módon történhet:
  1. Fizetett hirdetések megjelenítésével és optimalizálásával pl. Google AdWords hirdetések
  2. Keresőoptimalizálás
  3. Email marketing
Az Email marketing kiterjedhet:
  1. Az Ön jelenlegi saját feliratkozottainak történő hatékony e-mail kampánnyal.
  2. Email feliratkozottak gyűjtésével az Ön saját honlapján
  3. Mások saját email listájára történő kiküldéssel
Google hirdetés 3x profittal
A fenti képen egy fenyőbútorral foglalkozó ügyfelünk weboldalának a látogatottsági statisztikáját láthatja.
Nála Google AdWords hirdetéssel növeltük meg többszörösére a honlapjának a látogatottságát fokozatosan, kb. 2 hónap alatt.
Elértük, hogy a hirdetések ára a lehető legalacsonyabb legyen, és maximális megtérülést eredményezzen! Magán a honlapon csupán minimális változtatásokat kellett végezni.
Az eredmény: a hirdetésekre költött összeg hozzávetőleg HÁROMSZOROSÁT tudta PROFITKÉNT realizálni. NEM forgalomként, hanem PROFITKÉNT!

Amennyiben úgy látja, hogy az Internetes üzleti jelenléte még nem kellő hatásfokú, ha csak egy honlapja van, és nem igazán termel pénzt Önnek, vagy még honlapja sincs, akkor tehet valamit ezzel kapcsolatban.
Ha Ön is szeretne több profitot realizálni az üzleti tevékenységében, az Online Marketing egy hatékony módja lehet ennek.
Kerüljön velünk kapcsolatba, töltse ki az alábbi nyomtatványt.


Üdvözlettel:

  Domonkos Árpád
  Tel: 30 965-8425
        
Mielőtt időt áldozna az űrlap kitöltésére: ha Önek egy ingyenes honlapja van pl.: Gportal, 5mp.eu, Hupont.hu, stb. a fenti megoldás nem igazán kivitelezhető, valamint nem éri meg a befektetett munkát, időt és pénzt. Mi kizárólag üzleti célú honlapokat teszünk látogatottá és bevételt termelővé, ingyenes hobbi oldalakkal nem foglalkozunk! Továbbá MLM hálózatok termékeinek népszerűsítésével sem foglalkozunk! Kérem olvassa el ezt a cikket: MLM honlapok problémái.

Ha Ön egy üzleti honlappal rendelkezik és szeretné a fentiekben vázoltakat megvalósítani töltse ki az alábbi űrlapot!

Név:
Cégnév:
Mobiltelefon:
E-mail cím:
Van már Önnek honlapja?
Ha van, mi a címe? (kérjük az összeset adja meg)
Méri-e a látogatottságot, használ-e valamilyen webstatisztika-mérő programot?
Ha igen, milyen programmal teszi ezt?
Mi a PONTOS célja a honlappal?
Min szeretne változtatni a honlapján?
Szeretne több ingyenes látogatót a Google-ből?
Milyen keresőszavakra, kifejezésekre szeretne előre kerülni?
Szeretne több fizetett látogatót a Google-ből? (AdWords hirdetés)
AdWords Ügyfélazonosító: (Kattintson az előbbi linkre!)
A fentiek közül melyik a legfontosabb Önnek?
Egyéb megjegyzés az igényeihez:
Mikor szeretné elkezdeni a munkát a honlapon?
Havonta mennyit fektet be jelenleg az online marketing tevékenységébe?
Kitől / honnan hallott rólunk?
 
 
 
 


KapcsolatIgényfelmérőGoogle AdWords HirdetésGoogle AdWordsHonlapkészítésOldaltérkép
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.